espati.lv

7 padomi kā būt POZITĪVĀKAI

7 padomi kā būt POZITĪVĀKAI

Autors: Elīna Pūce
Foto: www.bigstockphoto.com
26. maijs

>   Izdrukāt
>   Nosūtīt

Vai uzskati, ka esi īgna no dabas? Vai vienmēr šķiet, ka pasaule tā vien spiež tevi pie zemes? To vari mainīt pavisam vienkārši – domājot pozitīvi. Nē, tas nav joks - mainot savas domas vari apgriezt savu pasauli kājām gaisā. Sāc to darīt tūlīt, ņemot vērā kādu no sekojošajiem ieteikumiem.

Plāno savu dienu. Ir iemesls, kāpēc eksistē plānotāji – kad ieplāno dienu, kļūst vieglāk tikt galā ar gaidāmiem sarežģītiem un stresu radošiem uzdevumiem. Kad paveic kādu no šiem uzdevumiem, to izsvītrošana sagādā patīkamu atvieglojumu un sniedz gandarījumu.

Uzņemies atbildību par katru situāciju. Nebaidies izgāzties! Jā, ir vieglāk to pateikt, kā izdarīt. Kad paņem vadības grožus savās rokās, piemēram, veicot kādu svarīgu projektu, tas liks vairoties tavai pašpārliecinātībai. Tavi lēmumi, tava dzīve – tikai tu pati esi par to atbildīga.

Saki „Paldies!” Ja tev piemīt ieradums par visu atvainoties, pamēģini to nomainīt uz „Paldies!”. Piemēram, ja kaut kur ierodies ar nokavēšanos, saki: „Paldies, ka pagaidījāt,” nevis: „Atvainojiet par nokavēšanos”. Šāda izmaiņa samazinās negatīvo iekšējo monologu.

Pozitīva enerģija. Uzturies pozitīvi noskaņotu cilvēku sabiedrībā. Šādi cilvēki parasti priecājas par citiem un nerunā par tiem aiz muguras. Ja veiksi draugu „revīziju”, jutīsies daudz labāk bez liekās negativitātes.

Meditē. Dienas gaitā noteikti atradīsi vismaz piecas minūtes, ko veltīt sev, lai mierīgi pasēdētu un paelpotu. Piebremzējot savu skrienošo prātu un ķermeni vismaz un nelielu brīdi, vēlāk varēsi mierīgāk pieķerties atlikušajiem dienas uzdevumiem.

Vingro. Vai tā ir joga, pilates vai svaru cilāšana sprota zālē, jebkuras fiziskās aktivitātes ir nepieciešamas, lai iekustinātu adrenalīnu un endorfīnus. Ja aktivitātes piekopsi regulāri, būsi pārsteigta, kā uzlabojas tava forma, ādas stāvoklis un pats svarīgākais – noskaņojums.

Neatlaidība. Turpini darīt to, ko tu dari un, gala rezultātā, tas atmaksāsies. Bez šaubām, būs kritieni atpakaļ, varbūt pat ne vienu reizi vien, taču, ja nepadosies, tas būs tā vērts.



Saistītie raksti

DEPRESIJA vai vienkārši slikts noskaņojums

10 padomi, kas PALĪDZĒS samazināt negativitāti TAVĀ ikdienā

Sezonālie emocionālie traucējumi

ŪDENS – PALĪGS pret sliktu garastāvokli un depresiju

Pēcdzemdību depresija – īsta vai izdomāta?



Pastāsti draugiem: draugiem.lv twitter.com twitter.com

> Komentēt

kontakti    |    reklāma    |    espati.lv    |    kļūsti par autoru    |    saistību atruna